نسل جدید داروهای بدن سازی
برای اولین بار عرضه نسل جدید دارو های بدن سازی برای فارسی زبانان در آسیا و اروپا
چت با مدیریت
ابزار
نسل جدید داروهای بدن سازی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

مطالعات بالینی در مورد پپتید IGF-1 LR3  

IGF-1 LR3  

IGF-1  هورمون رشد انسانی است که دارای اثرات بسیار مثبتی در تشکیل ساختمان ماهیچه ای بدن انسان است که توسط یک پروسه هایپریلازی ( افزایش تعداد سلولهای عضلانی میگردد ، بر خلاف استروئیدها ی آنابولیک که موجب افزایش حجم سلول های ماهیچه میشوند ) ایجاد میشود .شما با استفاده این پپتید از اثر منحصر به فرد این پپتید بهره مند میشوید .

حتی شما بعد از قطع این دارو میتوانید با وزنه زدن سلولهای ساخته شده توسط ایت دارو را بزرگتر و حجیم تر نمائید .

در بسیاری از مطالعات بالینی نشان داده شده است که استفاده منظم این دارو باعث میشود تا قدر سلول سازی 2 تا 3 برابر بیشتر از کسانی باشد که این دارو را بصورت متناوب استفاده میکنند .

مطالع روزانه به مدت 6 هفته در مردان نشام داده است IGF1 + HGH افزایش سلولهای عضلانی و کاهش توده چربی چند برابر بیشتر از از اثر استفاده هر یک از این دو پپتید به تنهائی است .

اما باید توجه داشت حتما بعد از استفاده 3 ماه از این دارو ، یک ماه به بدن استراحت بدهید تا حساسیت جذب این هورمون در عضلات بدن کاهش نیابد .

MGF  

طی گزارشی در سال 2005 در مورد پتانسیل این دارو نشان داده شده است  که تنها تزریق عضلانی این دارو در عضله ماوس باعث افزایش 25 در صدی حجم این عضله در مدت 3 هفته شده است .

توجه : این دارو جزء داروهای دوپینگ محسوب میشود .

عوارض جانب دارو :

عوارض جانبی این دارو بسیار کم است ولی باید مورد توجه قرار گیرد .

هیپوگلیسمی: پائین آمدن قند خون  که می تواند باعث سبک شدن سر و سرگیجه شود. این را می توان با مصرف یک وعده غذایی حاوی کربوهیدرات ها در مدت کوتاهی پس از تزریق جبران کرد .

رشد روده: یک مشکل بالقوه ای است که اغلب در ارتباط با IGF-1 ذکر شده، با این حال معده متسع و بزرگ دیده می شود این عارضه در بدنسازان حرفه ای اتفاق می افتد که  احتمالا در نتیجه استفاده بیش از حد دوز داروHGH  به جای استفاده از IGF-1 است. در نتیجه ما شما را برای جلوگیری  از وقوع این عارضه به استفاده از دوز مورد نیاز بدن و توصیه شده بین 50 تا 100 میکرو گرم توصیه میکنیم .

احتباس آب: به طور معمول نوعی عارضه جانبی است با استفاده از IGF-1 همراه است، اما توسط برخی از کاربران با تجربه شده است.

ارسال در تاريخ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط peptidesgroup

صفحه قبل 1 صفحه بعد